Przejdź do głównej zawartości

walenty



dużo serdeczności 
nie tylko w tym dniu












Komentarze

  1. na wzajem :))))
    świetne sercowe balony :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Jak widzę po blogach wszyscy zachorowali na serca!
    No i bardzo dobrze, osobiście nie przepadam Walentym i może dlatego przekornie 14 lutego dokładnie przypada moja rocznica poznania mojego osobistego Asystenta. Taki psikus od losu.
    Dużo miłości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. wzajemnie!!***
    jest minus szesc a ja zaraz wybieram sie kilometr w jedna strone na nozkach po ten lizak do wspolnego liznia,tralalala:P***

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie, radości i ciepła codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne serce z niezapominajkowym balonem :)Można pomarzyć !Przesyłam Walentynkowe serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekne serduszka, a ja Ci życzę żebyś przez całe życie słuchała Kocham Cię od swoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  7. I Tobie duzo milosci i serdecznosci:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla Ciebie oczywiście więcej....Cieplutkie buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. W ten balonik sercowy to bym chętnie wsiadła:))
    Samych miłych chwil, Beo:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak najwięcej takich ciepłych serduszek:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Serduszka świetne ,podobne dostałam od Ewy i życzliwości na każdy dzień Dusia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

!!!

***

Wesołych ŚwiątorazSzczęśliwego Nowego Roku !!!

candy - zróbmy sobie szalik

Kalendarzowa zima trwa w najlepsze.
Nawet aura przypomina, że jednak w zimie musi być zimno i biało.
Dlatego nigdy nie jest za późno na zrobienie sobie szalika.


Przygotowałam dla Was malutkie candy.
Do przygarnięcia jest wcale niemalutki motek - creative big moment
Z jednego "moteczka", który waży 200 g wyczarujecie ogromny szal, a jak się postaracie
to i czapkę do tego.
Do wyboru:
1. odcienie brązu;

2. odcienie granatu;


3. odcienie ciemnego różu z granatem



Zasady:
- opublikujcie  i podlinkujcie ten post na Waszych stronach (blog/facebook/instagram);
- w komentarzu proszę napisać, który kolor przypadł Wam do gustu;


Losowanie 01 lutego.