Przejdź do głównej zawartości

znowu wianki- część pierwsza


Nie wiem na ile to wiosenne pomysły, ale zawsze jakieś .
Nie wiem jak Wam, ale dla mnie o wiele łatwiej wykombinować coś na Boże Narodzenie, zimę, niż na Wielkanoc i wiosnę.
Nie jestem zakochana w pastelach więc trudności mam,  że hej!
Nie bardzo widzę cukierkowe piękności na swych "sralonach", no ale wiosenkę trzeba przywitać. Jakby nie było!
Coś dużo tych "NIE".

Pisałam już, że pomysły przychodzą mi pod prysznicem. I właśnie takim pomysłem chcę się podzielić. Nie, nie zapraszam do kabiny!
Tylko pokażę co mi przyszło do główki. Gdy tak sobie robiłam i robiłam  ten wianuszek, przyszedł mi do głowy kolejny pomysł. Na kolejny wieniec.
Obawiam się, że takich wieńców- podstaw mam chyba pięć, na szczęście poprzestałam na dwóch- jak na razie!
Nie mniej jednak  dziś jeden, żebyście oczopląsu nie dostały. Najprostszy z możliwych, zgrzebny,   ascetyczny:



Taki trochę biżuteryjny wyszedł.
 No bo akurat takie duperelki miałam pod ręką.


Bielony wianek- znany już z zimowych wariacji przeszedł metamorfozę na prawie wiosenną.

Wąska koronka przekształciła się w kwiatuszek, koralik robi za środek.


Do tego sznurek woskowany ze srebrnymi koralikami,


 wstążeczka satynowa i sznurek do przewiązania


I to chyba wszystko co napaćkałam do tego wianka


A tu już obydwa razem


no prawie :))))
Na razie stoją sobie na "dekoracyjnym " oknie. Zawisną po walentynkach - tak myślę :)

Na dziś to tyle, mam nadzieję, że się podobał. I ciepło przyjmiecie ten drugi, który już czeka w kolejce.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pa.Pa.

ten post bierze udział w link party

Komentarze

  1. Piękny wianek!
    A wiesz że ja mam to samo z dekoracją wiosenną? łatwiej mi wymyślić coś na Boże Narodzenie niż na Wielkanoc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba bardziej skomercjalizowało się Boże Narodzenie ..

      Usuń
  2. Piekny, prosty, bardzo mi sie podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny...delikatny....bardzo mi się podoba, pokazuj więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie .,nie ,nie ...nie każ nam czekać na drugi ;)
    hihihi fajny ,alem ciekawa :))
    pozdrawiam
    Aa

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za inspirację! :-) Kocham "sznurkowe klimaty" i zamierzam zmałpować pomysł. :-)
    Chyba, że jakieś prawa autorskie obowiązują, patent trzeba wykupić... czy coś w tym stylu.. ;-)
    Pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że może się podobać :)))
      zabieraj do woli :)))

      Usuń
  6. Dla mnie bomba!!! prosty i delikatny!!
    czekam na część drugą;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wianek :) Mi też łatwiej jest coś wymyślić na Boże Narodzenie niż na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
  8. I mówisz, że to wszystko dzięki prysznicowi? - mam nadzieję, że "nie rozpuścisz się" przed pokazaniem drugiego hihihi

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak lubię, prosto i nieskomplikowanie - tak jak napisalaś - ascetycznie ;) Choć muszę powiedzieć, że jeszcze w tych wiankach wyczuwa się zimę, przydałoby się może coś zielonego? ;)
    Ja za pastelami też nie przepadam, a jakiś wiosenny, rozweselający post by się przydał;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ha wianek mam no i pomysł ci ukradłam pisze oficjalnie KRADNĘ;O

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie są najładniejsze, prosty i delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny wianek popełniłaś :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowe!
    Ja za wianki się nie biorę, bo te oglądane są zawsze najpiękniejsze i już potem koncepcje mi siadają.
    Może mam nieodpowiednią kabinę prysznicową? :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może prysznic nie tak zainstalowany? może od dołu spróbuj :)))

      Usuń
  14. no pewnie ,ze sie podoba:P...........tez zrobilam kiedys wianek ,ale od razu polecial do kosza,nie byl taki ladny:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co wyrzucać, wystarczy zrobić nowy od początku :)))
      zablokowałaś się dla obcych?

      Usuń
  15. No...no...napaćkałaś fajnie...U mnie jeszcze na drzwiach wisi zimowy...ale toć zima za oknem...Pa...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianek piękny!!!!!! A bukszpan lubisz??? z niego też piękne wielkanocne wianki wychodzą ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjątkowo śliczny, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Delikatny wiosenny wianek!! Lubię takie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Ci to wyszło ! Delikatne i stylowe . Bardzo dziekuję również za przemiły komentarz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianek w obu wydaniach bardzo udany, delikatny, sielski...i romantyczny. A swoją drogą to bardzo ciekawe, moje niektóre pomysły też pochodzą "z pod prysznica ":D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wszystkiego Dobrego na Święta !!!!

koronki

Zaczęły się od sukienki, ale nie mojej. Imienniczka wstąpiła do pokoju pełna werwy i radości. Widać było, że dziewczyna wypoczęła po Świętach i Sylwestrze. Plotki, ploteczki i tak zupełnie od czapy walnęłam: "nie pomyślałaś by do tej sukienki, w której wyglądasz cudownie, założyć kołnierzyk?" Chwila namysłu: "fajny pomysł, tylko nie mam" "to żaden problem" powiedziałam- i tak myślałam- naiwna ja- "jak chcesz to będziesz mieć" Problem to jednak był. Lubię wyzwania, ale nie wiedziałam, że zrobienie kołnierzyka to trochę wyższa szkoła. Zagłębiłam się w odmęty mej biblioteki, w odmęty internetu i ... znalazłam. Jeden wzór ze starej książki, a drugi z jakże lubianego Pinterest'a. Robienie to nie wyzwanie. Robótka iście koronkowa, miła i cudowna. Cienki kordonek, cieniutkie szydełko. Tworzyłam pajęczynkę. Fajna sprawa. Acha i szybka! Wyzwaniem było blokowanie. To jest trudna sztuka, którą w pełni jeszcze nie posiadłam. Al

wiosna

Na półkach Galerii-Splot wygodnie, wygrzewając się na słoneczku ułożyły się wiosenne nowości Pittura   to bogate, bezwstydnie romantyczne barwy zainspirowane malarstwem  (po włosku pittura - malarstwo). I takie nazwy otrzymały odcienie oferowane przez Harding.  Specjalnie dla nich powstały projekty, które oddają zniewalającą piękność barw. Jedna z najpiękniejszych włóczek na świecie. Ecopuno Niesamowicie miękka bawełna ukryta w merino i alpace. Niejednolite barwy w motku pozwalają wyczarować piękną grę kolorów w szalach, swetrach czy czapkach. Cool Cotton   Klasyczna bawełna wzbogacona poliestrem Elite daje gładką, ale rozciągliwą strukturę. Nadaje się na wszelkie wiosenne, letnie wyroby, w tym również dla dzieci.   Collino Linea Pura   Połączenie naturalnych barw bawełny, lnu z wiskozą oraz kolorową nicią poliestrową. Doskonale nadaje się na wyroby letnie. Solo Lino Linea Pura  trendy ekologiczne po