Przejdź do głównej zawartości

roczniakowe kandy

oj tak, tak, już niedługo mija roczek dzielenia się z Wami Kochane tym co mi do głowy przychodzi.

Dlatego też,  żeby Was uhonorować, że wytrzymujecie ze mną i wpadacie w moje skromne progi mam taką oto niespodziankę:


a zasady ?- powiedziałabym tendencyjne:

- proszę o informację czy chcecie przygarnąć te pierdółki,
- będzie mi bardzo miło, wręcz będę skakać z radości gdy zostaniecie u mnie na dłużej,
- jak chcecie to możecie pobrać i podlinkować banerek,
- osoby bez bloga proszę o pozostawienie adresu mailowego
I to chyba wszystko. Na zgłoszenia czekam do 26 marca, bo 27 będzie oczywiście okrągła rocznica.

Pierdółki to:
wiklinowy świecznik - wersja pierwotna, ale znam Was na tyle, że na pewno wymyślicie tysiące zastosowań.


Mam taki sam i niedługo pokażę co zrobiłam  na Wielkanoc.  Jest naprawdę ciekawy i na wiele, wiele sposobów można go ozdobić i wykorzystać.

Od siebie mam dla Was jakbyście były zdziwione - serce- grubiutkie, z nutkami, popękane z kokardką i perełkami. Jeszcze cieplutkie- kończone dzisiaj.


serducho z gipsu ma się rozumieć. Ma przód i tył :) jak każde szanujące się serce


 Mam nadzieję, że  się spodoba. No i, że świecznik również.

A jakby ktoś chciał to do pobrania:




Zapraszam i czekam. :))


Na dziś to tyle. Pa.Pa.

Jak macie chwilkę czasu to wpadnijcie do Kredensu po drugiej stronie

Komentarze

  1. Zapisuję się, chętnie przygarnę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha jestem naprawdę zdziwiona ;O tym sercem ;))) czemu serce ? czyżby było zawsze ? hihihihi to taki dżołk
    staję ,a co ! szczęściu trzeba pomóc ;p
    serducho od razu przypadło mi do gustu , bo jest takie "melodyjne" :***
    buziaki
    Ag
    u mnie słońce świeci :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja spróbuję szczęścia! Serducho śliczne i takie Twoje:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny swiecznik i serducho, chetnie bym je przygarnela, tym bardziej ze zakonczenie zabwy wypada w moje urodziny;) Moze mi sie poszczesci;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wchodzę w to!!!!
    Piękności naszykowałaś...oj chucham w dłonie na szczęście:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji ukończenia roczku. Ja mam dopiero dwa miesiące i tym bardziej gratuluję wytrwałości:))))
    Rzeczy śliczne. Znalazłyby u mnie miejsce:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przypadkowo weszłam, cieszę się, i pozwolisz, że na trochę zostanę. Bedę zaglądać. Podobają mi się rzeczy które robisz :)

    Serdecznie pozdrawiam, a jeśli bedziesz miała czas i ochotę zapraszam rownież do siebie: www.zkrainydeszczowców.wordpress.com.

    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata, nie wiem gdzie zostawić wiadomość dla Ciebie...
      Nie masz nic przeciwko, że dołączę Twój blog do mojej listy - Tu zaglądam ?
      Mam nadzieję, że nie...
      Pozdr.
      Kasia

      Usuń
    2. czy mogłabym mieć coś na przeciwko?! żartujesz! jest mi niezmiernie miło, że mnie lubisz, kochana!
      a wiadomości jeśli masz chęci to : bea.kujawska@interia.pl
      cmoki :*

      Usuń
  8. ooooo ja chęcią przystąpię wszak pierdółki lubię :P
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne "cukieraski",chętnie ustawie się w kolejce, pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie,że przygarnę :) cudeńka takie, to się ustawiam ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne...ustawiam się grzecznie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha! no pewnie, a jakze;)))) stawiam sie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też do kolejki, wklejam już banerek :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja też do kolejki chętnie się przyłączam:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chciałabym;) ustawiam się grzecznie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. A kto by nie chciał :) Ja jestem ciut starsza od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Staję grzecznie w kolejce, śliczne te skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie no dopiero wylukalam i ja chce tylko musze tu jakąś akcje zrobić co żeby nikt mi tu nie podebrał tych cudów ;O HA idę poczytać o urokach i czarach ;O

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też chciałabym :) ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ,ja też chcę,piekne serduszko i wianek ciekawy;))

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne candy, też w moim stylu :-)
    Pozdrawiam. Ola
    nurse66@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. oczywiście, że się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja właściwie przyszłam w odwiedziny, ale chętnie wezmę udział :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne, też ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam
    agn.jablonska20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś przegapiłam tego posta ;P
    Ciekawa jestem co fajnego wymyśliłaś z tego wianka na Wielkanoc. Niektórzy już o świętach myślą a ja żyję od weekendu do weekendu hihi :)))
    To,że się zapisuję to wiadomo,prawda?? ;P

    Cmokam kochana

    OdpowiedzUsuń
  26. I mnie się bardzo podobają Twoje "kandy".
    justynasamojlik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie pierdułki, wszystko jest piekne i do przygarnięcia , więc dopisuje sie do kolejki
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. cudeńko :) dołączam do zabawy i osób obserwujących Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja rowniez z wielka checia ustawiam sie w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Jasne, że chcemy pierdółki! ;)
    Śliczności, bardzo w moim stylu, dlatego też nie mogę przejść obojętnie i zgłaszam się do zabawy!
    Podlinkowałam ;)
    Zapraszam też do siebie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak mogłabym nie stawić się u Ciebie po takie cuda?
    Zgłaszam się i z niecierpliwością czekam na wyniki.
    Pozdrawiam

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wita, już gratuluję rocznicy blogowania i życzę kolejnych. Z miłą chęcia przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się:))
    Dodałam baner i obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog:)ustawiam się również do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cuda! chętnie się nimi zaopiekuję ;)
    Kasia (kat-sar@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam i z radoscia wielka zapisze sie na te slodkosci .Faktycznie kazda z nas ma tysiace zastosowan takich cudeniek.Pozdrawiam serdecznie
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią zapiszę się do rozdania ;) Jak widzę nutki to już jestem zakochana ;D
    Z chęcią zaobserwowałam Twojego bloga ;)
    Na wszelki wypadek zostawiam e-mail: Madzia95940@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudeńka :) Nutki wprost uwielbiam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje blogowania ! Zgłaszam się również.
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się także w tej długiej kolejce :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się,takie cudeńko fajnie mieć w domku,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. i ja spróbuję, bo to serce... złapało mnie za serce!
    m.czapiewska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. No baaaa, kto by nie chciał przygarnąć takich piękności :). Z pewnością zostanę na dłużej!!
    Pozdrawiam natalia.skowronska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  46. Też się dołączam do zabawy i cieszę się, że Cię znalazłam. Już widzę, że będzie co czytać i oglądać, moje klimaty zdecydowanie! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie myloveshabby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. No i ja też oczywiście dopisuję się na te cudowności!!!!! Może tym razem mi sie uda!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. No cudne te pierdółki,chętnie stałabym się ich nową włąścicielką :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wiklinowy świecznik uroczy :) Ustawiam się w kolejce

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny zestaw :)) oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się i obserwuję ;)

    a banerek wisi tutaj :): http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ustawiam się w kolejce, bo marzy mi się takie wiklinowe cudo :D Może się uda :)
    Pozdrawiam
    Decoriada

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuje się.
    banerek na blogu: http://greeneyekitty22.blogspot.com/
    greeneyekitty22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajnie , fajnie, ja też nie pogardzę!

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie wiem, dlaczego dopiero teraz trafiłam na candy do Ciebie? Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się i ja:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. super wianek
    batumi5@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapisuje sie szybciutko :)
    Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. pięknoŚci ropdajesz, a nutki na serduchu strzał w dziesiątkę, bo moja córka do szkoły muzycznej chodzi:-))))) ustawiam się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. jaką pierdułkę - to istne skarby. świetny wianek jak zama piszesz o szerokich zastosowaniach :-) i przecudne serducho - zapisuję sie!

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne rzeczy można tu znaleźć, a te do podarowania są niesamowite może właśnie dlatego, że są w wersji "podstawowej" zatem wedle uznania można je spersonalizować. A serduszko...mmm.
    Pozdrawiam cieplutko
    sasamm7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. chętnie zostane u Ciebie na dłużej :)
    obserwuje jako: mysza
    baner na moim blogu; http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się i ja :) kaasaii66@gmail.com
    Pozdrawiam i niecierpliwością czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  64. ja przygarnę je chętnie zatem ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapisuję się, chętnie przygarnę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne ! :)Idealnie mój styl :) a byłby fajny prezent na urodzinki (27.03 :P)
    Pozdrawiam
    banner: http://lavanda3.blogspot.com/
    mail: julia.konieczna3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Czy chce przygarnąć twoje pierdółki? Pewnie że chce :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja tam zawsze z chęcią przygarnę "pierdołki" Zostawiam maila: maggeb94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja z chęcią przygarnę takie cudowności :D
    Pozdrawiam...Kinga
    klamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo się zapisuję :-) Może ostatni będą pierwszymi ;-) Śliczności tu rozdajesz!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wszystkiego Dobrego na Święta !!!!

koronki

Zaczęły się od sukienki, ale nie mojej. Imienniczka wstąpiła do pokoju pełna werwy i radości. Widać było, że dziewczyna wypoczęła po Świętach i Sylwestrze. Plotki, ploteczki i tak zupełnie od czapy walnęłam: "nie pomyślałaś by do tej sukienki, w której wyglądasz cudownie, założyć kołnierzyk?" Chwila namysłu: "fajny pomysł, tylko nie mam" "to żaden problem" powiedziałam- i tak myślałam- naiwna ja- "jak chcesz to będziesz mieć" Problem to jednak był. Lubię wyzwania, ale nie wiedziałam, że zrobienie kołnierzyka to trochę wyższa szkoła. Zagłębiłam się w odmęty mej biblioteki, w odmęty internetu i ... znalazłam. Jeden wzór ze starej książki, a drugi z jakże lubianego Pinterest'a. Robienie to nie wyzwanie. Robótka iście koronkowa, miła i cudowna. Cienki kordonek, cieniutkie szydełko. Tworzyłam pajęczynkę. Fajna sprawa. Acha i szybka! Wyzwaniem było blokowanie. To jest trudna sztuka, którą w pełni jeszcze nie posiadłam. Al

wiosna

Na półkach Galerii-Splot wygodnie, wygrzewając się na słoneczku ułożyły się wiosenne nowości Pittura   to bogate, bezwstydnie romantyczne barwy zainspirowane malarstwem  (po włosku pittura - malarstwo). I takie nazwy otrzymały odcienie oferowane przez Harding.  Specjalnie dla nich powstały projekty, które oddają zniewalającą piękność barw. Jedna z najpiękniejszych włóczek na świecie. Ecopuno Niesamowicie miękka bawełna ukryta w merino i alpace. Niejednolite barwy w motku pozwalają wyczarować piękną grę kolorów w szalach, swetrach czy czapkach. Cool Cotton   Klasyczna bawełna wzbogacona poliestrem Elite daje gładką, ale rozciągliwą strukturę. Nadaje się na wszelkie wiosenne, letnie wyroby, w tym również dla dzieci.   Collino Linea Pura   Połączenie naturalnych barw bawełny, lnu z wiskozą oraz kolorową nicią poliestrową. Doskonale nadaje się na wyroby letnie. Solo Lino Linea Pura  trendy ekologiczne po