Przejdź do głównej zawartości

roczniakowe kandy

oj tak, tak, już niedługo mija roczek dzielenia się z Wami Kochane tym co mi do głowy przychodzi.

Dlatego też,  żeby Was uhonorować, że wytrzymujecie ze mną i wpadacie w moje skromne progi mam taką oto niespodziankę:


a zasady ?- powiedziałabym tendencyjne:

- proszę o informację czy chcecie przygarnąć te pierdółki,
- będzie mi bardzo miło, wręcz będę skakać z radości gdy zostaniecie u mnie na dłużej,
- jak chcecie to możecie pobrać i podlinkować banerek,
- osoby bez bloga proszę o pozostawienie adresu mailowego
I to chyba wszystko. Na zgłoszenia czekam do 26 marca, bo 27 będzie oczywiście okrągła rocznica.

Pierdółki to:
wiklinowy świecznik - wersja pierwotna, ale znam Was na tyle, że na pewno wymyślicie tysiące zastosowań.


Mam taki sam i niedługo pokażę co zrobiłam  na Wielkanoc.  Jest naprawdę ciekawy i na wiele, wiele sposobów można go ozdobić i wykorzystać.

Od siebie mam dla Was jakbyście były zdziwione - serce- grubiutkie, z nutkami, popękane z kokardką i perełkami. Jeszcze cieplutkie- kończone dzisiaj.


serducho z gipsu ma się rozumieć. Ma przód i tył :) jak każde szanujące się serce


 Mam nadzieję, że  się spodoba. No i, że świecznik również.

A jakby ktoś chciał to do pobrania:




Zapraszam i czekam. :))


Na dziś to tyle. Pa.Pa.

Jak macie chwilkę czasu to wpadnijcie do Kredensu po drugiej stronie

Komentarze

  1. Zapisuję się, chętnie przygarnę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha jestem naprawdę zdziwiona ;O tym sercem ;))) czemu serce ? czyżby było zawsze ? hihihihi to taki dżołk
    staję ,a co ! szczęściu trzeba pomóc ;p
    serducho od razu przypadło mi do gustu , bo jest takie "melodyjne" :***
    buziaki
    Ag
    u mnie słońce świeci :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja spróbuję szczęścia! Serducho śliczne i takie Twoje:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny swiecznik i serducho, chetnie bym je przygarnela, tym bardziej ze zakonczenie zabwy wypada w moje urodziny;) Moze mi sie poszczesci;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wchodzę w to!!!!
    Piękności naszykowałaś...oj chucham w dłonie na szczęście:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji ukończenia roczku. Ja mam dopiero dwa miesiące i tym bardziej gratuluję wytrwałości:))))
    Rzeczy śliczne. Znalazłyby u mnie miejsce:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przypadkowo weszłam, cieszę się, i pozwolisz, że na trochę zostanę. Bedę zaglądać. Podobają mi się rzeczy które robisz :)

    Serdecznie pozdrawiam, a jeśli bedziesz miała czas i ochotę zapraszam rownież do siebie: www.zkrainydeszczowców.wordpress.com.

    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata, nie wiem gdzie zostawić wiadomość dla Ciebie...
      Nie masz nic przeciwko, że dołączę Twój blog do mojej listy - Tu zaglądam ?
      Mam nadzieję, że nie...
      Pozdr.
      Kasia

      Usuń
    2. czy mogłabym mieć coś na przeciwko?! żartujesz! jest mi niezmiernie miło, że mnie lubisz, kochana!
      a wiadomości jeśli masz chęci to : bea.kujawska@interia.pl
      cmoki :*

      Usuń
  8. ooooo ja chęcią przystąpię wszak pierdółki lubię :P
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne "cukieraski",chętnie ustawie się w kolejce, pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie,że przygarnę :) cudeńka takie, to się ustawiam ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne...ustawiam się grzecznie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha! no pewnie, a jakze;)))) stawiam sie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też do kolejki, wklejam już banerek :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja też do kolejki chętnie się przyłączam:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chciałabym;) ustawiam się grzecznie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. A kto by nie chciał :) Ja jestem ciut starsza od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Staję grzecznie w kolejce, śliczne te skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie no dopiero wylukalam i ja chce tylko musze tu jakąś akcje zrobić co żeby nikt mi tu nie podebrał tych cudów ;O HA idę poczytać o urokach i czarach ;O

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też chciałabym :) ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ,ja też chcę,piekne serduszko i wianek ciekawy;))

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne candy, też w moim stylu :-)
    Pozdrawiam. Ola
    nurse66@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. ja właściwie przyszłam w odwiedziny, ale chętnie wezmę udział :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne, też ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam
    agn.jablonska20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś przegapiłam tego posta ;P
    Ciekawa jestem co fajnego wymyśliłaś z tego wianka na Wielkanoc. Niektórzy już o świętach myślą a ja żyję od weekendu do weekendu hihi :)))
    To,że się zapisuję to wiadomo,prawda?? ;P

    Cmokam kochana

    OdpowiedzUsuń
  25. I mnie się bardzo podobają Twoje "kandy".
    justynasamojlik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne mi pierdółki, oczywiście że się zapisuję i zapraszam do siebie http://zakreconyswiatweroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie pierdułki, wszystko jest piekne i do przygarnięcia , więc dopisuje sie do kolejki
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. cudeńko :) dołączam do zabawy i osób obserwujących Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja rowniez z wielka checia ustawiam sie w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Jasne, że chcemy pierdółki! ;)
    Śliczności, bardzo w moim stylu, dlatego też nie mogę przejść obojętnie i zgłaszam się do zabawy!
    Podlinkowałam ;)
    Zapraszam też do siebie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak mogłabym nie stawić się u Ciebie po takie cuda?
    Zgłaszam się i z niecierpliwością czekam na wyniki.
    Pozdrawiam

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wita, już gratuluję rocznicy blogowania i życzę kolejnych. Z miłą chęcia przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się:))
    Dodałam baner i obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog:)ustawiam się również do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cuda! chętnie się nimi zaopiekuję ;)
    Kasia (kat-sar@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam i z radoscia wielka zapisze sie na te slodkosci .Faktycznie kazda z nas ma tysiace zastosowan takich cudeniek.Pozdrawiam serdecznie
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią zapiszę się do rozdania ;) Jak widzę nutki to już jestem zakochana ;D
    Z chęcią zaobserwowałam Twojego bloga ;)
    Na wszelki wypadek zostawiam e-mail: Madzia95940@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudeńka :) Nutki wprost uwielbiam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje blogowania ! Zgłaszam się również.
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się także w tej długiej kolejce :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się,takie cudeńko fajnie mieć w domku,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Może chciałabyś zareklamować swoje candy na www.kramikzcukierkami.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja spróbuję, bo to serce... złapało mnie za serce!
    m.czapiewska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. No baaaa, kto by nie chciał przygarnąć takich piękności :). Z pewnością zostanę na dłużej!!
    Pozdrawiam natalia.skowronska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  47. Też się dołączam do zabawy i cieszę się, że Cię znalazłam. Już widzę, że będzie co czytać i oglądać, moje klimaty zdecydowanie! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie myloveshabby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. No i ja też oczywiście dopisuję się na te cudowności!!!!! Może tym razem mi sie uda!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. No cudne te pierdółki,chętnie stałabym się ich nową włąścicielką :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiklinowy świecznik uroczy :) Ustawiam się w kolejce

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny zestaw :)) oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się i obserwuję ;)

    a banerek wisi tutaj :): http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ustawiam się w kolejce, bo marzy mi się takie wiklinowe cudo :D Może się uda :)
    Pozdrawiam
    Decoriada

    OdpowiedzUsuń
  54. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłoby mi miło, gdybyś mogła wrzucić mój banerek gdzieś do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuje się.
    banerek na blogu: http://greeneyekitty22.blogspot.com/
    greeneyekitty22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajnie , fajnie, ja też nie pogardzę!

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie wiem, dlaczego dopiero teraz trafiłam na candy do Ciebie? Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się i ja:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. super wianek
    batumi5@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuje sie szybciutko :)
    Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. pięknoŚci ropdajesz, a nutki na serduchu strzał w dziesiątkę, bo moja córka do szkoły muzycznej chodzi:-))))) ustawiam się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. jaką pierdułkę - to istne skarby. świetny wianek jak zama piszesz o szerokich zastosowaniach :-) i przecudne serducho - zapisuję sie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne rzeczy można tu znaleźć, a te do podarowania są niesamowite może właśnie dlatego, że są w wersji "podstawowej" zatem wedle uznania można je spersonalizować. A serduszko...mmm.
    Pozdrawiam cieplutko
    sasamm7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. chętnie zostane u Ciebie na dłużej :)
    obserwuje jako: mysza
    baner na moim blogu; http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się i ja :) kaasaii66@gmail.com
    Pozdrawiam i niecierpliwością czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja przygarnę je chętnie zatem ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapisuję się, chętnie przygarnę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne ! :)Idealnie mój styl :) a byłby fajny prezent na urodzinki (27.03 :P)
    Pozdrawiam
    banner: http://lavanda3.blogspot.com/
    mail: julia.konieczna3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Czy chce przygarnąć twoje pierdółki? Pewnie że chce :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja tam zawsze z chęcią przygarnę "pierdołki" Zostawiam maila: maggeb94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja z chęcią przygarnę takie cudowności :D
    Pozdrawiam...Kinga
    klamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo się zapisuję :-) Może ostatni będą pierwszymi ;-) Śliczności tu rozdajesz!

    OdpowiedzUsuń
  74. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

!!!

...

"...
Nie nawal. Będziesz miał jeszcze wiele okazji, by nawalić, ale gdy już skończysz szkołę..."

Czytam kolejną książkę, autora który jest wschodzącą gwiazdą Ameryki.
O pierwszej nie napisałam jeszcze nic, bo... nie mogę. Nie poukładałam jej jeszcze w głowie i nie wiem czy kiedykolwiek to zrobię.

Dziś tylko te  dwa zdania, które zostały mi w pamięci- wyryły się tak głęboko w głowie, że nie umiem czytać dalej, by nie widzieć tych słów na każdej przewracanej stronie.

To się nazywa pisarz!
Dziś nie powiem skąd ten cytat, podam dopiero gdy dam radę ją skończyć.







Ale, żeby nie było tak ponuro trochę różu na zakończenie.




***

Wesołych ŚwiątorazSzczęśliwego Nowego Roku !!!