Przejdź do głównej zawartości

siedemnaście pytań


 Trochę to trwało, bo jakoś trudno było mi tak od razu znaleźć odpowiedź fotograficzną na niektóre pytania, ale jestem.
Dziewczyny :   Ewelinka,    Monika,   RozaRoz     zadały 17 pytań, na które trzeba odpowiedzieć zdjęciami, no to  odpowiadam:



1. codziennie widzisz


 niekoniecznie tak wyraźnie :)

2. ubranie, w którym mieszkasz

oprócz bielizny to spodnie i bluzka


3. ulubiona pora dnia


PORANNA KAWA -WE DWOJE

4. coś nowego



5. właśnie tęsknisz za

SZUMEM MORZA


6.piosenka, która za Tobą chodzi


prosta, łatwa i niesamowicie optymistyczna

7. nagłówek Twojego dnia

CO DZIŚ WYMYŚLĘ,  na obiad też


8.najlepszy moment tygodnia
GDY JEST WOLNY


9.kim chciałaś być jak dziecko

WRÓŻKĄ

10. nigdy nie rozstajesz się
TUSZEM DO RZĘS


11.co może znaleźć się na Twojej liście życzeń


TATUAŻ
już niedługo, bo wiem gdzie tylko jeszcze waham się pomiędzy piórem a ptakami z piórem :)


12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia


NIEBO

13. co robisz przez cały czas

KOMBINUJĘ, a czy dobrze to już inna sprawa


14. zdjęcie tygodnia



15. ulubione słowo, wyrażenie
"SEKUNDA"- na pewno nie ulubione, ale często słyszę


16. najlepszy moment w roku

co miesiąc taki sam- PENSJA


17. ktoś kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić

wszystko i wszyscy na tym zdjęciu


Żeby nie było prosto zapraszam do zabawy


miłego kombinowania :))))

Na dziś to tyle. Już niedługo zaproszę na roczniaka.
Pa.Pa. Do później :)))

Komentarze

  1. Super fotki:))), nie powiem, też lubię ten moment z pensją:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zadałaś mi klina!!! Zastanawiam się za co to? Co ja Ci takiego zrobiłam?:)))I co ja teraz wymyślę???
    Ale pomijając pytania to jest mi miło, że pomyślałaś o mnie:)
    Twoje zdjęcia piękne, a odpowiedzi na pytania jednocześnie zabawne i ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co wymyślisz, ale będę czekać cierpliwie:)))
      pozdrowionka kochana:*

      Usuń
  3. Ufff jak dobrze, ze na mnie nie padlo;))) zart;)
    Cudnie zobrazowane odpowiedzi, moja Ty nicniewiedzaca kombinatorko:)))
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie się wydawało, że Ewelinka Ciebie "wydała" i nie chciałam się powtarzać :)))
      czasami tak kombinuję, że słychać jak trybiki mi chodzą :****

      Usuń
  4. baaardzo fajne odpowiedzi kochana...zdjecia wspaniale;) przyznam ze i dla mnie lubianym momentem jest dzien wyplaty...tym bardziej ze meza;)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi, no i zdjęcia : )
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. hihi fajna ta zabawa :)))) kombinatorko :P

    pozdrawia ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. ladna foto opowiesc:P***dziekuje:**...........a swoja droga tez bym chciala taka lampe widziec po przebudzeniu booooooska:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haaa tez mi ktos kiedys zaproponowal tatuaz z napiesem,,tu mialy byc cycki,,hiiii

      Usuń
    2. w tym roku na mur -beton będzie tatuaż. trzeba mieć jakąś pamiątkę na starość :))))
      a żyrandol jest fajny naprawdę- daje super światło w sypialni- trochę buduarowe- mniej zmarszczek i niedociągnięć widać :)))
      cmoki kochana:***

      Usuń
  8. Morze...ono ma jakąś tajemna moc...szum fal, piasek...ja też chcę:)
    Cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia...do tych pytań....artystyczne...Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajna zabawa :) Miło Cie trochę lepiej poznać i dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, hi pierwsze pytanie ! Miałabym identyczną odpowiedź:)))
    Fajne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie zobaczyć kawałek Twojego zycia:)) A wiesz, że mamy takie same tęsknoty:)))
    Twoja milość od pierwszego wejrzenia bardzo mi się podoba:))
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam wpatrywać się w niebo, prawie jak Dyzio marzyciel, tylko ja wtedy nie marzę, po prostu patrzę i odpoczywam :*

      Usuń
  13. dziękuję dziękuje ;) powiadasz tatu ha ja mam muszę przerobić bo mi wyblakł ;O

    OdpowiedzUsuń
  14. Super fotki i odpowiedzi ;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne fotki, ogólnie super blog:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wszystkiego Dobrego na Święta !!!!

koronki

Zaczęły się od sukienki, ale nie mojej. Imienniczka wstąpiła do pokoju pełna werwy i radości. Widać było, że dziewczyna wypoczęła po Świętach i Sylwestrze. Plotki, ploteczki i tak zupełnie od czapy walnęłam: "nie pomyślałaś by do tej sukienki, w której wyglądasz cudownie, założyć kołnierzyk?" Chwila namysłu: "fajny pomysł, tylko nie mam" "to żaden problem" powiedziałam- i tak myślałam- naiwna ja- "jak chcesz to będziesz mieć" Problem to jednak był. Lubię wyzwania, ale nie wiedziałam, że zrobienie kołnierzyka to trochę wyższa szkoła. Zagłębiłam się w odmęty mej biblioteki, w odmęty internetu i ... znalazłam. Jeden wzór ze starej książki, a drugi z jakże lubianego Pinterest'a. Robienie to nie wyzwanie. Robótka iście koronkowa, miła i cudowna. Cienki kordonek, cieniutkie szydełko. Tworzyłam pajęczynkę. Fajna sprawa. Acha i szybka! Wyzwaniem było blokowanie. To jest trudna sztuka, którą w pełni jeszcze nie posiadłam. Al

wiosna

Na półkach Galerii-Splot wygodnie, wygrzewając się na słoneczku ułożyły się wiosenne nowości Pittura   to bogate, bezwstydnie romantyczne barwy zainspirowane malarstwem  (po włosku pittura - malarstwo). I takie nazwy otrzymały odcienie oferowane przez Harding.  Specjalnie dla nich powstały projekty, które oddają zniewalającą piękność barw. Jedna z najpiękniejszych włóczek na świecie. Ecopuno Niesamowicie miękka bawełna ukryta w merino i alpace. Niejednolite barwy w motku pozwalają wyczarować piękną grę kolorów w szalach, swetrach czy czapkach. Cool Cotton   Klasyczna bawełna wzbogacona poliestrem Elite daje gładką, ale rozciągliwą strukturę. Nadaje się na wszelkie wiosenne, letnie wyroby, w tym również dla dzieci.   Collino Linea Pura   Połączenie naturalnych barw bawełny, lnu z wiskozą oraz kolorową nicią poliestrową. Doskonale nadaje się na wyroby letnie. Solo Lino Linea Pura  trendy ekologiczne po