Przejdź do głównej zawartości

tęczowe wyniki



Nie spodziewałam się, że tak wielu osobom spodoba się colorowe candy
Przywróciłyście mi wiarę w kolory.
Miło mi również, że wielu osobom spodobało się u mnie i zostały na dłużej.
Dzięki TĘCZY poznałam cudowne osoby, pozytywnie i włóczkowo zakręcone.
Super!!


Los, nie wiem czy ślepy chciał i wybrał nieskończoność, która obrócona o 90 stopni daje

ÓSEMKĘ
a pod nią  kryje się komentarz napisany przez

 
(nie wiem, czy dobrze odmieniłam Twoje Imię, jakby co to sorki)
proszę o adres do wysyłki na bea.kujawska@interia.pl

Bardzo dziękuję wszystkim za udział.
Nie jest to ostania zabawa, więc możecie się spodziewać kolejnej już niedługo.

A na koniec ubiegłoroczny kolor różowy dla Was


Komentarze

  1. No Agunia-Avrea to ma szczęście! Gratuluję Aguś a Tobie Kochana dziękuję za zabawę i cieszę się, że dzięki temu poznałam Twojego bloga :D Śliczna fotka :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Zwyciężczyni:) Avrea Szczęście Ci dopisało:)
    Serdeczności posyłam i dziękuję za tęczową zabawę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, szkoda, że się nie udało ;) gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)
    a w ramach rewanżu zapraszam na nasze candy-niespodziankę ;)
    http://domordoruwlewo.blogspot.com/2014/04/candy-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. czy to możliwe, że coś mi znowu umknęło? Avrea - Szczęściara! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni i dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze zwyciezczyni , przyznaje :P ale serdecznie gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Gdybyś wylosowała mnie, to już bym naprawdę się zdziwiła i zagrałabym w totka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu Bea ale niespodzianka dziękuje
    buzaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

!!!

...

"...
Nie nawal. Będziesz miał jeszcze wiele okazji, by nawalić, ale gdy już skończysz szkołę..."

Czytam kolejną książkę, autora który jest wschodzącą gwiazdą Ameryki.
O pierwszej nie napisałam jeszcze nic, bo... nie mogę. Nie poukładałam jej jeszcze w głowie i nie wiem czy kiedykolwiek to zrobię.

Dziś tylko te  dwa zdania, które zostały mi w pamięci- wyryły się tak głęboko w głowie, że nie umiem czytać dalej, by nie widzieć tych słów na każdej przewracanej stronie.

To się nazywa pisarz!
Dziś nie powiem skąd ten cytat, podam dopiero gdy dam radę ją skończyć.







Ale, żeby nie było tak ponuro trochę różu na zakończenie.




*************

Udanych Świąt
************** **********!