Przejdź do głównej zawartości

ptaszek leci do...

No i się wszystko wyjaśnia.
Cieszę się, że tyle niezwykłych osób chciało się zaopiekować ptaszorkiem.
Jest mi niezmiernie miło, że wiele z Was zostało ze mną.



Ptaszek jest jeden więc tylko jedna osóbka może się nim zaopiekować.
A jest nią:








Monisiu proszę o adresik na
bea.kujawska@interia.pl

Mam nadzieję, że się nim dobrze zaopiekujesz. On potrzebuje dużo czułości.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim.
Mogę tylko powiedzieć, że to nie jest ostatnie poszukiwanie nowych właścicieli i przyjaciół.

Pa.Pa.

Komentarze

  1. Bardzo dziękuję! Po raz pierwszy wygrałam candy, a że dziś mam taki podły dzień trochę, ta miła wygrana sprawiła mi niewyobrażalną wręcz radość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze wylosowanie masz juz za sobą Sztukoteka, teraz już może być tylko lepiej. Gratuluję pierwszego razu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja to jakoś ominęłam?...szkoda ale zwyciężczyni bardzo gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni!:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaa! Nie do mnie poleciał! Buuuu
    Gratulacje Moniko:))
    Bea, dziękuję za zabawę:))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

!!!

***

Wesołych ŚwiątorazSzczęśliwego Nowego Roku !!!

candy - zróbmy sobie szalik

Kalendarzowa zima trwa w najlepsze.
Nawet aura przypomina, że jednak w zimie musi być zimno i biało.
Dlatego nigdy nie jest za późno na zrobienie sobie szalika.


Przygotowałam dla Was malutkie candy.
Do przygarnięcia jest wcale niemalutki motek - creative big moment
Z jednego "moteczka", który waży 200 g wyczarujecie ogromny szal, a jak się postaracie
to i czapkę do tego.
Do wyboru:
1. odcienie brązu;

2. odcienie granatu;


3. odcienie ciemnego różu z granatem



Zasady:
- opublikujcie  i podlinkujcie ten post na Waszych stronach (blog/facebook/instagram);
- w komentarzu proszę napisać, który kolor przypadł Wam do gustu;


Losowanie 01 lutego.