Przejdź do głównej zawartości

kandy jeszcze jesienne


nie mogłam się oprzeć
w podziękowaniu za piękną aurę jesienną, za tak dużo słońca i ciepła,
i że po prostu dawno nic nie robiłam, pomyślałam o wydaniu.

A wydam w dobre ręce naszyjnik, wisiorek- jak zwał tak zwał.
Ptak ten oto poszukuje dobrej duszy, która pokocha go miłością czystą i szczodrą.
On odwdzięczy się wiernością  i bliskością.

Kandydatki proszę o komentarz pod tym postem do dnia 11 listopada.








I to tyle w tym temacie.
Pa.Pa.

Komentarze

  1. jest wspaniały, jak go nie kochać:-))) przygarnę z chęcią :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbym była pierwsza??? Ha:)))
    Zapisuję sie z miła chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z WIELKĄ PRZYJEMNOŚCIĄ WEZMĘ UDZIAŁ W ZABAWIE;-)))POZDRAWIAM CIEPŁO;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kolorowa ptaszyna na jesienne smutki i jak tu nie stanąć w kolejce:)) Już się zapisuję
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie bym się zaopiekowała tą ślicznotą:) Ustawiam się zatem w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny naszyjnik, jeśli to ja wygram, będę nosić go z dumą na swej szyi i wychwalać autorkę. Zapisuję się z ogromną chęcią. Pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wielbicielka ptaszków jestem, to jakbym mogła się nie zapisać :) Przyznam się, że kciuki za samą siebie trzymać będę :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny, tęczowy ptaszek! Staję w kolejce:) Kto wie, może mi się poszczęści?:)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już go kocham, tylko czy on chce do mnie polecieć. Przyjmę do z otartymi rękami.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomyślałam o moich jesienno-zimowych swetrach i tunikach i doznałam olśnienia, ten ptasiorek pasuje mi do wszystkiego !
    CHCĘ !

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja i ja nie mogę przejść koło niego obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się bardzo, ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudwony jest ;)) Również stoje w kolekcje ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Jaki ptaszorek przecudny!
    Gdzie mu będzie lepiej niż u mnie:)))
    czekam na szczęśliwy los i pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny tekst dałaś na samej górze, czytałam go i aż mi się fajnie zrobiło, bo na myśl o miłości szczodrej i czystej od razu widzę mojego synka, który za pomoca oczu pokazuje mi własnie taką miłość :)
    Wisiorek przepiękny :)
    Zapisuję się z przyjemnością
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszyjnik jest przepiękny :)
    Zgłaszam się również :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie przygarnę, jest śliczny
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ptaszorku i ja kandyduję i ja!
    Taaak trzymam pazurki...

    Przyleć do mnie: http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się! :)
    Może uda Mi się wygrać ten super naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny jest... zwiastujący nową, lepszą rzeczywistość ? Przydałby mi się taki kolorowy ptak rozjaśniający listopadowe mroki... Pozdrawiam. S.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, wiec i ja sie przyłączę do losowania

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny, dołączam do zabawy oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow śliczny - chętnie się poczęstuje cukierasem:)

    OdpowiedzUsuń
  25. och! jest przepiękny! gdyby mi sie poszczesciło przekazałabym go w bardzo dobre łapki mojej przyjaciółki która kocha kolibry (bo z kolibrem mi sie kojarzy)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym coś napisać mądrego, ale gdy zobaczyłam to cacko zabrakło mi słów. Podarowałabym mojej córce która kocha ptaki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak znalazł na pożegnanie jesieni. Strasznie mi się podoba. Tak bardzo, że ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bardzo chętnie przygarnę ptaszka i otulę go swoją miłością hihi :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    www.skradzionechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ptak jest piękny :).

    Mam nadzieję, że trafi w moje łapki, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudo nie z tej ziemi, ta która go zdobędzie będzie wielką szczęściarą. Oby to mi szczęście dopisało :)
    Zapraszam na candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się do zabawy :) Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Eh, nie zdążyłam.. ;/ No nic, może następnym razem. Zapraszam do siebie na urodzinowe candy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

!!!

...

"...
Nie nawal. Będziesz miał jeszcze wiele okazji, by nawalić, ale gdy już skończysz szkołę..."

Czytam kolejną książkę, autora który jest wschodzącą gwiazdą Ameryki.
O pierwszej nie napisałam jeszcze nic, bo... nie mogę. Nie poukładałam jej jeszcze w głowie i nie wiem czy kiedykolwiek to zrobię.

Dziś tylko te  dwa zdania, które zostały mi w pamięci- wyryły się tak głęboko w głowie, że nie umiem czytać dalej, by nie widzieć tych słów na każdej przewracanej stronie.

To się nazywa pisarz!
Dziś nie powiem skąd ten cytat, podam dopiero gdy dam radę ją skończyć.







Ale, żeby nie było tak ponuro trochę różu na zakończenie.




*************

Udanych Świąt
************** **********!