Przejdź do głównej zawartości

50 !!!!!!!

Się już nie mogłam doczekać i z samego rańca piszę "PIĘĆDZIESIĄTY POST"!!!!
Jeju ,ale się rozpisałam. Myślałam, że skrobnę coś od czasu do czasu, a tu tak mię wzięło i trzyma, że normalnie nie wiem- uzależniona jestem chyba od Was.
Na przekór aurze daje Wam kilka fotek letnich.
No dobra przyznam się- zostało mi jeszcze kilka zdjęć nie wykorzystanych po lecie.






W końcu zrobiłam zdjęcia "Mojej Pierwszej Wymianki" z  Weddingfairy. Kochanej Agniesi spodobały się duperelki - tacka, wisiorek i magnesik. Możecie u niej zobaczyć, bo jakoś nie pomyślałam o fotkach.

A ja dostałam- grafikę z kotkiem, taśmę- w kropeczki, i zestaw noży do sera:




Sorry za jakość, ale mamy mgłę za oknami. Nie umniejsza to jednak w niczym giftom od Wróżki.
Dziękuję Kochana, że odważyłaś się na ten krok. Cmoki i całuski.

Na dziś to tyle. Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pa.Pa.

Komentarze

  1. Dzień dobry baaardzo!!
    50-tka to nie byle co,człowiek już wie co i jak i co najważniejsze ma do kogo i dla kogo pisać.
    W takim razie życzę teraz 500 postów,bo po co mam się rozdrabniać hihi
    Beatko śliczne zdobycze wymiankowe,ramkę zabieram ;P
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. no wszystkie naj na te piec dyszek:****
    wymianka super,widzialam,podziwialam,zazdroscilam:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero 50 Ty pewnie już ze 100 :)

      Usuń
    2. nieuwierzysz co sie stalo,mam anonsik w skrzynce ze mam przyjsc na poczte po przesylke,to chyba wisior!:P............jutro rano lece ,cholera akurat jak mnie nie bylo a tak czekalam,tralalalala:***

      Usuń
    3. mam juz :Pjest boski i pani wrozka tez:P:*dziekuje w poniedzaialek posta napisze:*

      Usuń
    4. to się cieszę, że przypadł do gustu:**

      Usuń
  3. No za gapowe sie płaci, tez zawsze zapominam o wymiankowych zdjęciach;)) grafika wspaniała, a i noże do sera genialne, wiem bo mam identyczne tez od Aguni;)) Gratuluję 50-tki;)) i zyczę stokroć więcej;)
    Miłego dnia, ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje 50 POSTA!!!!
    Super wymianki i te noże dla serowych ludków ach!!!
    Letnie zdjęcia śliczne, kocham kwiaty!
    Pozdrawiam cieplutko
    Roza

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!:D Życzę dużo dużo więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana moja odwazylabym sie i jeszcze raz i kolejny;)))))
    Kotek wyglada u Ciebie cudnie, swietna ramke dobralas:)) a i z reszty zrobisz na pewno dobry uzytek..:)
    Ja z Twoich rzeczy jestem mega zadowolona:)))
    Buziole i kolejnych 50-tek zycze...100-ek i 1000-cy:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulaski ............letni klimat czad .....buziiiiiiiiii

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne letnie zdjęcia:))Wymianka bardzo udana, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. pokazna liczba , gratuluję a wymianka superowa :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie tak, średnio wychodzi 10 wpisów o niczym miesięcznie.
      dzięki :)))

      Usuń
  10. foty świetne w sam raz na ten ziąb... trochę słońca i wymianka widzę udana :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje , 50 fajna liczba :-)
    Wymianka tez fajna...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!!! Toż to okrągła, wspaniała 50:)))). Super wymianka! A letnie ujęcia bardzo ładne - poprawiają nastrój:),

    pozdrowionka i co najmniej 1000 postów Ci zyczę:)

    aniutka

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły dorobek:)) Gratulacje! A prezenty fantastyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę zaglądać nawet jak będzie 5000 zamiast 50 posta :-)
    Super wymianka i sama idea takich wymianek blogowych też pomysłowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!!
    Najtrudniej zacząć, ale później to już z górki:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wytrwałości zatem w blogowaniu i wielu następnych kreatywnych pięćdziesiątek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, oby tak dalej;-) Grafika cudna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejnych takich pięćdziesiątek :) Jak idzie ze sweterkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiedy będziesz się chwalić? A ja robię teraz szal na drutach :)

      Usuń
    2. nudzą mnie rękawy i idą jak krew z nosa pod górę;

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

candy - zróbmy sobie szalik

Kalendarzowa zima trwa w najlepsze.
Nawet aura przypomina, że jednak w zimie musi być zimno i biało.
Dlatego nigdy nie jest za późno na zrobienie sobie szalika.


Przygotowałam dla Was malutkie candy.
Do przygarnięcia jest wcale niemalutki motek - creative big moment
Z jednego "moteczka", który waży 200 g wyczarujecie ogromny szal, a jak się postaracie
to i czapkę do tego.
Do wyboru:
1. odcienie brązu;

2. odcienie granatu;


3. odcienie ciemnego różu z granatem



Zasady:
- opublikujcie  i podlinkujcie ten post na Waszych stronach (blog/facebook/instagram);
- w komentarzu proszę napisać, który kolor przypadł Wam do gustu;


Losowanie 01 lutego.



Plaża w sweterku

Robótka bardzo miła, szybko przybywało bo i rozmiar drutów słuszny - 9,00 mm.
Miał być wyluzowany, nonszalancki, letni i taki się stał.
Letni tasiemkowy sweterek gotowy.



Wybrałam beż i turkus, by pozostać w letniej, plażowej konwencji.
Jednak kusi mnie biel, cóż to mój ulubiony kolor.
Powiem Wam w sekrecie, że lubię biel, bo czuję się w niej tak szlachetnie
i zmarszczki jakby mniejsze były :)


Robiłam od dołu przodu do  dołu tyłu, jeden prostokąt z otworem na pokaźny dekolt.
Rękawy oddzielnie oczywiście.

Phildar przewiduje 3 motki  100 g na sweterek w rozm. 40.
Ja wykorzystałam 2 do ostatniego centymetra.
Tasiemka to phil MYSTERE 



 Z wyglądu wydaje się sztywna, sfilcowana wręcz papierowa,
ale uwierzcie mi jest bardzo miękka w dotyku, lekko "zamszowa".
Kolory melanżowe, pastelowe, w sam raz na letni, wyluzowany sweterek.






Pozdrawiam wakacyjnie.

wietrzny poranek i stare wzory nr 6

Czekamy na wiosnę. Na taką prawdziwą z soczystymi barwami i słońcem.
Mimo oczekiwania na wiosenne kolory wpadła mi w oko trochę inna barwa.
Trochę mroźna, ale idealna na teraźniejszą aurę.

Na szydełku powstał szal z baby alpaki i jedwabiu.
A nazwę ma - wietrzny poranek.



Prosty, wręcz nudnie powtarzający się wzór pozwolił na robótkę w trakcie jazdy
na i z wypadu zimowego.
Co oznacza, że nie siedziałam bezproduktywnie jako nudzący się pasażer :).


Wyszedł spory, gdyż musiał być skończony w czasie wyjazdu i ani godziny nie mogłam mu poświęcić po powrocie- taki był plan, więc robiłam go bez oszacowania długości.



I tak osiągnął długość 230 cm przy szerokości 46 cm.
Wzór prosty słupki i oczka łańcuszka - jak widać na schemacie.
Uwaga pierwszy raz robiłam schemat w programie!!!



Dziękuję za miłe odwiedziny i komnetarze.

Pa, pa, pa.