Przejdź do głównej zawartości

a wiosny nie widać



Zielone są tylko choinki. Zimno. Słońce udaje, że grzeje. Wygląda pięknie, jednak gdyby się chciało wyjść na zewnątrz trzeba ubrać się jak na zimę.
Wczoraj wyniosłam stokrotki na balkon i niekwitnącą azalię. Trochę mi ich żal, ale czas na balkon.

W tym roku zamierzam zająć się tarasem, choćby tylko po to by usiąść wygodnie i napić się kawki. Stolik i narazie jedno krzesełko na balkon mam.
Teraz myślę o tarasie. Jest trudny - północny na 3 piętrze. Niewiele roślin lubi takie ekstremum. Chyba postawię na iglaki.
W tamtym roku kupiłam azalię i rododendron, które podobno dają radę. Co jakiś czas wychodzę do nich i przyglądam się. Szukam jakiś oznak życia, ale jak na razie cicho.



Marzy mi się taras jaki widziałam w Werandzie :)

http://www.weranda.pl/

http://www.weranda.pl/

No cóż może kiedyś.
A teraz z innej beczki. Może jak popatrzę się na nią z innej perspektywy, lub pomożecie wymyśleć co można z nią zrobić będę wdzięczna.
Kupiłam szafeczkę. Szafka jak ich wiele. Nie zrobiłam zdjęcia przed, ale wierzcie mi na słowo cała była brązowa. Już, już miałam ją zostawić taką jaka była, tylko dodać trochę koloru- bejcy złoty dąb, ale... niechcący kapnęła mi biała farba. No i się porobiło. Nie wiem czy dalej ją przemalowywać czy zostawić tak jak jest. Osądzicie.




A tak na marginesie szafeczka stoi na balkonowym stoliku, który na razie służy za stół do "paćkania" - tak mówi  mąż o moim malowaniu.
To chyba tyle. Dziękuję za odwiedziny. Pa. Pa.

Komentarze

  1. taras pokaznych rozmiarow ,więc działj masz duze pole do popisu i na pewno bedzie pieknie :):)
    Bardzo ładna szafeczka i mysle ,ze tak jak teraz wyglada swietnie ,uwierz mi packanie wszystkiego na bialo szybko sie nudzi,wiem co mowie bo juz to przerabialam. Stolik dostrzeglam ładny i obrazki z koroną :):)
    ps gdzie mozna kupic taka szafeczkę ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafeczka z Allegro. Czasami można znaleźć coś miłego dla oka i nawet nie trzeba się mocno bić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wszystkiego Dobrego na Święta !!!!

koronki

Zaczęły się od sukienki, ale nie mojej. Imienniczka wstąpiła do pokoju pełna werwy i radości. Widać było, że dziewczyna wypoczęła po Świętach i Sylwestrze. Plotki, ploteczki i tak zupełnie od czapy walnęłam: "nie pomyślałaś by do tej sukienki, w której wyglądasz cudownie, założyć kołnierzyk?" Chwila namysłu: "fajny pomysł, tylko nie mam" "to żaden problem" powiedziałam- i tak myślałam- naiwna ja- "jak chcesz to będziesz mieć" Problem to jednak był. Lubię wyzwania, ale nie wiedziałam, że zrobienie kołnierzyka to trochę wyższa szkoła. Zagłębiłam się w odmęty mej biblioteki, w odmęty internetu i ... znalazłam. Jeden wzór ze starej książki, a drugi z jakże lubianego Pinterest'a. Robienie to nie wyzwanie. Robótka iście koronkowa, miła i cudowna. Cienki kordonek, cieniutkie szydełko. Tworzyłam pajęczynkę. Fajna sprawa. Acha i szybka! Wyzwaniem było blokowanie. To jest trudna sztuka, którą w pełni jeszcze nie posiadłam. Al

wiosna

Na półkach Galerii-Splot wygodnie, wygrzewając się na słoneczku ułożyły się wiosenne nowości Pittura   to bogate, bezwstydnie romantyczne barwy zainspirowane malarstwem  (po włosku pittura - malarstwo). I takie nazwy otrzymały odcienie oferowane przez Harding.  Specjalnie dla nich powstały projekty, które oddają zniewalającą piękność barw. Jedna z najpiękniejszych włóczek na świecie. Ecopuno Niesamowicie miękka bawełna ukryta w merino i alpace. Niejednolite barwy w motku pozwalają wyczarować piękną grę kolorów w szalach, swetrach czy czapkach. Cool Cotton   Klasyczna bawełna wzbogacona poliestrem Elite daje gładką, ale rozciągliwą strukturę. Nadaje się na wszelkie wiosenne, letnie wyroby, w tym również dla dzieci.   Collino Linea Pura   Połączenie naturalnych barw bawełny, lnu z wiskozą oraz kolorową nicią poliestrową. Doskonale nadaje się na wyroby letnie. Solo Lino Linea Pura  trendy ekologiczne po