Przejdź do głównej zawartości

prezenty i wyróżnienia

Dzisiaj Nasza Gwiazda pomimo bolącego gardziołka wypełniła swe obowiązki i losowała.

 Duperelki powędrują do:

Kochana Maszko podaj adresik.

Gwiazda zapytała się: - To już wszystko?
Ja:- Masz rację, daj jeszcze jedną karteczkę!
I podała.

Kochana Beti Ty też podaj adresik. Jak widzisz jedyneczka może być miła. Dla Ciebie mam naszyjnik.
Swoje dane poproszę na "emila": bea.kujawska@interia.pl
Mam nadzieję, że spodobają się Wam wytworki-potworki.

Ostatnio rozsypały się wyróżnienia. Mnie też się dostało od  AryiWeddingfairy i Martuchnaj.


I teraz zaczyna się najgorsze. Siedem słów o sobie:
1. Jestem uzależniona od "ptasiego mleczka"
2. Codziennie mówię sobie, że to już czas na odchudzanie. -" Od jutra zaczynam"- moje powiedzenie. Jutro nie nadchodzi nigdy.
3. Jestem leniuchem. Wylegiwać się na słońcu mogę cały czas.
4. Mam tuziny pomysłów, które muszę natychmiast zrealizować.
5. Godzinami mogę obczytywać blogi.
6. Nigdy mi się nie nudzi.
7. Nie lubię myć okien.

A teraz miła część wyróżnienia. 10 blogów, które wniosły coś w moje blogowe życie. Starałam się nie dublować blogów, ale to chyba nie jest możliwe:
1. Anka Wrocławianka- Za moimi drzwiami
2. Savannah- House of Baba Jaga
3. Chenia- Uroczy Detal
4. Martynosia- Chodzę i zwiedzam
5. Bo- Bo-sko2
8. Dominika- pracownia garderoba
10. Cwasia- 1001 pomysłów

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za życzenia. Naprawdę jest mi niezmiernie miło, że jestem wśród tak serdecznych ludzików.

Następnym razem napiszę jakie niesamowite prezenty zgotowali mi najbliżsi, a już Mężul przeszedł samego siebie- gorący całus dla Ciebie! (chłopak czyta nieprzerwanie).

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Pa.Pa.

Komentarze

  1. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcom:))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Dziewczynom :)
    Kochana chwal się szybciutko ;p
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Maszka jest teraz chyba jeszcze wciąż w podróży :)))
    Ale fajnie ;)))
    p.s. ja też nie lubię myć okien i kupiłam sobie takie parowe COŚ i ono myje za mnie ;) robi to CUDOWNIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to duperelki poczekają na powrót, gdyby ktoś wymyślił narzędzie, które po każdym deszczu samo umyje okna, upierze, uprasuje, powiesi firanki to dałabym mu co najmniej Order Uśmiechu ;)

      Usuń
  4. O ja...gratuluje dziewczynom i jaka szkoda, ze to nie ja;))

    tez nie lubie myc okien i nigdy sie nie nudze:)
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to mówią- nic straconego , może jeszcze nadarzy się okazja cmoki:***

      Usuń
  5. mam tak jak Ty w 2 punkcie o sobie... ale muszę się zmobilizować bo jak niedźwiedź już jestem :)))
    :****
    gratuluję szczęściarzom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężul mi w tym nie pomaga- kupuje ciągle słodkości i patrzy jak ze sobą walczę by na koniec opędzlować wszystko co jest możliwe ;(

      Usuń
  6. O rany ale się cieszę!!! Huraaa!!!
    Kochana sprawiłaś mi niesamowitą radość,tym większą,że to moja pierwsza w życiu wygrana :)Ucałuj ode mnie swą Gwiazdę i niech szybciutko wraca do zdrówka :)
    Ściskam Was dziewczynki,cmok!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Szczęściarom :) i pięknie dziękuję Kochana za Twoje wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bea - bardzo dziekuje za wyroznienie:) to dla mnie zaszczyt;) Nie sadzilam ze ktos to czyta i jescze wynosi z tego cos dla siebie;) Bardzo mi milo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że uśmiech zagościł na buzi :)

      Usuń
  9. Gratuluję Ci wyróznień, dziewczynom prezentów;))
    Miłego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Beo! Z całego serducha dziękuję Ci za wyróżnienie! U mnie już moje rozkojarzenie naprawione! :)
    buziaki przesyłam, kochana!
    dominika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

...

"...
Nie nawal. Będziesz miał jeszcze wiele okazji, by nawalić, ale gdy już skończysz szkołę..."

Czytam kolejną książkę, autora który jest wschodzącą gwiazdą Ameryki.
O pierwszej nie napisałam jeszcze nic, bo... nie mogę. Nie poukładałam jej jeszcze w głowie i nie wiem czy kiedykolwiek to zrobię.

Dziś tylko te  dwa zdania, które zostały mi w pamięci- wyryły się tak głęboko w głowie, że nie umiem czytać dalej, by nie widzieć tych słów na każdej przewracanej stronie.

To się nazywa pisarz!
Dziś nie powiem skąd ten cytat, podam dopiero gdy dam radę ją skończyć.







Ale, żeby nie było tak ponuro trochę różu na zakończenie.




!!!

*************

Udanych Świąt
************** **********!