Przejdź do głównej zawartości

dziękować


przyszedł czas.

Jedna z tych osób musiała mieć do mnie bardzo żelazne nerwy,
wykute ze stali tak hartowanej,  że  nic i nikt nie mógł ich rozbić.
Mowa tu o Marcie z meis ideis , która stwarza klimat niepowtarzalny, tak cudny,
że nie mogłam się oprzeć urokowi.
Poprosiłam ją o torbę. Niby żaden kłopot.
Niby.
Tylko wtedy, gdy wie się co masz chcieć. Proste?
Hahaha. Uwierzcie, wcale nie.
Na szczęście Marta jest bardzo cierpliwa.
A ja z jednego pomysłu do drugiego po trzeci. Główkowałam i myślałam.
Wpadł niespodziewanie i został.
Potem mój problem w wyborze. Chce się mieć wszystko. Wybór nie jest prosty.
Cóż. Rzut orzeł- reszka wszystko wyjaśnił.
I oto jest!
Dziękuję Ci Martuniu!








I wymianka.
Trudna sprawa.
No bo jak trafić w gust osoby, którą się nie widziało, nigdy nie rozmawiało.
Zna się tylko z tych krótkich migawek internetowych.
Po omacku, delikatnie i z wyczuciem przygotowałam kilka maleństw dla Angeliki z szymka-blog.






Dziewczyna, na szczęście zadowolona. Jupi! Udało się.
Angelika postarała się i oto co od niej dostałam.





Trafiła w gust Naszej Gwiazdy.
Dziękuję w jej imieniu!


Pozostało mi tylko oficjalnie podziękować.
Zatem DZIĘKUJĘ Wam Kochane!



Komentarze

  1. Torba jest cudowna:)) Wymianka tez bardzo fajna,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba bomba i napis od środka jakby to moja córka powiedziała "zarąbisty" :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna Torba kochana, szczególnie ten napis jest obgłędny ! Bardzo się cieszę z naszych prezencików i trafiłaś w mój gust idealnie ! Bardzo się cieszę z Twoich podarunków, dzisiaj nosiłam branzoletę :) Cieszę się również , że Gwiazdce przypadły do gustu sówki, nie mogę się już doczekać naszego następnego razu Kochana. Buziaczki :*:*****

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba wspaniała a napis pełen humoru :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

!!!

...

"...
Nie nawal. Będziesz miał jeszcze wiele okazji, by nawalić, ale gdy już skończysz szkołę..."

Czytam kolejną książkę, autora który jest wschodzącą gwiazdą Ameryki.
O pierwszej nie napisałam jeszcze nic, bo... nie mogę. Nie poukładałam jej jeszcze w głowie i nie wiem czy kiedykolwiek to zrobię.

Dziś tylko te  dwa zdania, które zostały mi w pamięci- wyryły się tak głęboko w głowie, że nie umiem czytać dalej, by nie widzieć tych słów na każdej przewracanej stronie.

To się nazywa pisarz!
Dziś nie powiem skąd ten cytat, podam dopiero gdy dam radę ją skończyć.







Ale, żeby nie było tak ponuro trochę różu na zakończenie.




*************

Udanych Świąt
************** **********!