Przejdź do głównej zawartości

kaczka na Wielkanoc

Słoneczko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokazało się i wcale nie ma ochoty się chować . Bo nie ma za czym!!! HA, ha żadnej chmurki na niebie- i dobrze mu tak!
Niech trochę popracuje na nasze samopoczucie.

Jakbyście się pytały o zdrówko, to nie obeszło się bez antybiotyku. Niestety.  Musze brać, bo ni jak nie ma ochoty uciekać choróbsko.
Dziś mam bardziej wiosenny humorek i dzięki temu pokażę kolejne zwierzę w wiosenno-świątecznym zoo. Był już zajączek teraz pora na kaczkę. Nie mogłam się bez niej obejść. Jest cudna i wykorzystam ją na pewno jeszcze kilka razy.

 I oczywiście wielkie jajo. To już kolejne. Będzie ich więcej.


 Słodziak z niej jest:)


Przystanęła na przedpokoju przy oknie. A oświetlenie jest tam takie jakie jest a raczej nie ma, więc

Jak się dobrze przypatrzycie , to  zobaczycie ostatnie zwierzątko z kolekcji- żabka. 
O niej później.


Pewnie jeszcze coś tam się zmieni, a może nie?
Nie mniej jednak kolejny kącik zrobiony.
Miłego łikendu!!!!
Następnym razem pokażę co zrobiłam ze świecznikiem. Drugi egzemplarz, tylko trochę mniejszy jest na roczniakowym kandy . Szkoda tylko, że nie miałam małych kwiatów. Nic to.

Na dziś to tyle. Dziękuję za miłe odwiedziny i komentarze. Pa.Pa.

Komentarze

  1. no tworzysz kobieto:P
    ja juz tez mam jna ozdobe zrobiona:P ale siedzi jeszcze w kredensie,jak tylko okna umyje i wypiore zaslony wypuszcze zajace i cala reszte:P..............zdrowiej ,kochana bo wiosna podobno ma byc:P*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już ciekawość mnie zjada! ma być i będzie:***

      Usuń
  2. zdrowiej Kochana i piekne nam pokazujesz aranzacje i zwierzyniec :)) złota kaczka :))
    pozdrawiam
    ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się:)
      muszę przygotować na niedzielę obiad dla 10 osób i jeszcze jutro poczta- wrrr
      będzie dobrze:)

      Usuń
  3. Kaczka fajna jest!!! :-) Cała kompozycja w przedpokoju cudnie się prezentuje. Zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaczka jest świetna, żabce też niczego nie brakuje:)))
    Dekoracja bardzo stonowana - to lubię, podobnie jak u mnie...
    U nas też dzisiaj słoneczko zagląda, żeby jeszcze ten śnieg znikł było by super...pozostaje nam czekać.
    A na koniec - zdrówka życzę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że nie w buraczkach:)))
      dzięki kochana:*

      Usuń
    2. no nie wiem, nie wiem, u mnie dzisiaj barszczyk czerwony:)))

      Usuń
  5. Ależ ładnie to skomponowałaś :) Ale już ozdrowiałaś? Tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od wczoraj dopiero biorę antybiotyki, ale czuję, że działają:)

      Usuń
  6. Bardzo ładna, nie przesłodzona:)) Wygląda jakby miała 100 lat:)Takie lubię:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudna, cała kompozycja genialna...choroba Ci w niczym nie przeszkadza widać i dobrze...zdrowiej;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna aranżacja a słoneczka zazdraszczam... u nas szaro buro ponuro i sypie :/ wrrrrr

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny zwierzyniec w tym kąciku:)))
    zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaczucha superaśna :);) Cały kącik pięknie zaaranżowany,mimo żeś choreńka bidulko.
    Zdrówka życzę i moc pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaczka słodka:) a żaba też, jakby ze stawu wyszła;) zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna kaczucha! :) Dzieki za wizyte u mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna kaczka ;) Lubie ten twój klimacik ;O ZDROWIEJ NAM ;O

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja przede wszystkim zdrowka zycze!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kompozycja :) Lubię kaczki, ta jest przepięknej urody.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kaczorka śliczna! Skąd Wy wszyscy bierzecie takie fajne bibeloty...? Matko! ja to już tak się zasiedziałam w tym domu, w różnych sprawach i problemach, ze słowo daję nie pamiętam kiedy byłam w jakiejś galerii czy innym sklepie z ,,pierdółkami"...Chyba w zeszłe lato....
    I jakie słoneczko??? U nas zawieja i ,,zamiecia" śnieżna, właśnie pół godziny temu wróciłam z akcji odkopywania i wyciągania auta z zaspy, w którą to bardzo skutecznie wbił się mój syn moim samochodem...Jutro na bank nie wyjadę...
    A co będzie jeśli ta zima sobie nie pójdzie już nigdy????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och jak to z skąd z jednego słusznego portalu- "aledrogo"
      ach i dzisiaj też mamy wiatry i chłód za oknem- przywiało od Was do stolicy
      pójdzie- musi:)

      Usuń
  17. Kaczka pięknie się prezentuje na konsolce.
    Pozdrowionka przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kaczusia do zjedzenia bez buraczków:)))
    Lekuj się kochana i zdrowiej, bo pewnie jeszcze nie jedno zmienisz przy wiosennych aranżacjach.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic się nie chwaliłaś,że masz taką śliczną konsolkę,oż ty ;P Mam coraz większą ochotę na taką...tylko gdzie ją wepchnąć? Mój M. by zapewne powiedział,że w d... hahahaha ;P
    Kaczucha przyleciała,żaba też swoje miejsce znalazła więc wiosna nadchodzi :))))))
    Buziaki Beciunia :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to nie chwaliłam? spójrz w odchłań archiwum i ujrzysz ją. nadchodzi, gorzej jak przeleci i się nie zatrzyma:)
      cmoki kochana:***

      Usuń
  20. Kaczka dziwaczka pasuje - super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, faktycznie slodziak;) Ale robisz fajne fotki:) Pozdrawiam i zycze duzo zdrowia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

!!!

...

"...
Nie nawal. Będziesz miał jeszcze wiele okazji, by nawalić, ale gdy już skończysz szkołę..."

Czytam kolejną książkę, autora który jest wschodzącą gwiazdą Ameryki.
O pierwszej nie napisałam jeszcze nic, bo... nie mogę. Nie poukładałam jej jeszcze w głowie i nie wiem czy kiedykolwiek to zrobię.

Dziś tylko te  dwa zdania, które zostały mi w pamięci- wyryły się tak głęboko w głowie, że nie umiem czytać dalej, by nie widzieć tych słów na każdej przewracanej stronie.

To się nazywa pisarz!
Dziś nie powiem skąd ten cytat, podam dopiero gdy dam radę ją skończyć.







Ale, żeby nie było tak ponuro trochę różu na zakończenie.




***

Wesołych ŚwiątorazSzczęśliwego Nowego Roku !!!