Przejdź do głównej zawartości

morska


Witam bardzo upalnie i słonecznie.
Pogoda rozpieszcza nas niesamowicie i mam nadzieję, że nie zakończy się ten sielski obrazek.

Parę dni temu skończyłam miłą przygodę z divino.






Wiskoza otulona bawełną w sam raz na letni top.
Bluzeczka powstała przypadkiem, niechcący położyłam obok siebie szmaragd, pistację i srebro i od razu przyszedł mi na myśl chłodny dotyk wiskozy w chłodnych odcieniach.


I niby od niechcenia powstał top kuszący swym chłodnym dotykiem.






 I co Wy na to?

Dziękuję za miłe odwiedziny.

Komentarze

  1. Piękne wykonanie, a kolor kojarzy mi się z latem, plażą i morską bryzą.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentuje! Od razu widać, że będzie w sam raz na cieplejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała bluzeczka :-) Przepiękna mieszanka kolorów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

!!!

...

"...
Nie nawal. Będziesz miał jeszcze wiele okazji, by nawalić, ale gdy już skończysz szkołę..."

Czytam kolejną książkę, autora który jest wschodzącą gwiazdą Ameryki.
O pierwszej nie napisałam jeszcze nic, bo... nie mogę. Nie poukładałam jej jeszcze w głowie i nie wiem czy kiedykolwiek to zrobię.

Dziś tylko te  dwa zdania, które zostały mi w pamięci- wyryły się tak głęboko w głowie, że nie umiem czytać dalej, by nie widzieć tych słów na każdej przewracanej stronie.

To się nazywa pisarz!
Dziś nie powiem skąd ten cytat, podam dopiero gdy dam radę ją skończyć.







Ale, żeby nie było tak ponuro trochę różu na zakończenie.




*************

Udanych Świąt
************** **********!