Przejdź do głównej zawartości

chusta babo-chłop

A ja zostaję w temacie wiosennym.
Szperam po całym domu, wyszukuję i przekładam. Niekiedy nawet wyrzucam!
W sumie to trzeba zrobić miejsce na nowe "zapchajdziury".
Z tego też tytułu wykańczam nie tylko siebie i innych, ale także włóczki walające się po kątach.

Dziś padło na męskie kolory, ale w damskiej chuście.
Miałam ochotę zrobić chustę, a że tylko to się nadawało, no cóż mówi się trudno.
Będzie chusta po męsku. Ale zrobiłam i mam.
A żeby nie było tak do końca smutno to dorobiłam brochę: kwiatek ma się rozumieć.
I teraz wygląda trochę bardziej kobieco. Tak mi się wydaje.

 Jeśli chodzi o wzór to prosty jest jak konstrukcja cepa:
pomiędzy dwa słupki robi się oczko łańcuszka. 
W kolejnym rzędzie na tym oczku robi się  dwa słupki i oczko łańcuszka.
I w koło macieju- że tak powiem trywialnie.
A teraz długi ciąg zdjęć swojej roboty:
start!















uffff!!!!

dziękuję, że dobrnęłyście do końca.
udanego łikendu:)))


Komentarze

  1. Kolory świetnie połączone i wcale nie męskie :))
    Miłego łikendu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna damska chusta w "męskich "? kolorach.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam tej męskości i jakoś nie znajduję . Widzę fajną chustę :-) Baa .. nawet bardzo fajną ! :-))

    Miłego weekendu dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana Ty mi nie podałas adresiku na jaki mam Ci wysłać paczkę;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

!!!

***

Wesołych ŚwiątorazSzczęśliwego Nowego Roku !!!

candy - zróbmy sobie szalik

Kalendarzowa zima trwa w najlepsze.
Nawet aura przypomina, że jednak w zimie musi być zimno i biało.
Dlatego nigdy nie jest za późno na zrobienie sobie szalika.


Przygotowałam dla Was malutkie candy.
Do przygarnięcia jest wcale niemalutki motek - creative big moment
Z jednego "moteczka", który waży 200 g wyczarujecie ogromny szal, a jak się postaracie
to i czapkę do tego.
Do wyboru:
1. odcienie brązu;

2. odcienie granatu;


3. odcienie ciemnego różu z granatem



Zasady:
- opublikujcie  i podlinkujcie ten post na Waszych stronach (blog/facebook/instagram);
- w komentarzu proszę napisać, który kolor przypadł Wam do gustu;


Losowanie 01 lutego.