Przejdź do głównej zawartości

wyniki



sory, sory, sory, że trochę z poślizgiem,
ale poprawiam się.
Nie wiedziałam, że tak wielu osobom spodobają się
letnie kolorki i tutaj i na Fb
dlatego trudno jest mi wybrać jedną osobę.
Bardzo dziękuję za liczny udział.

Super, że mogłam poznać nowe osoby,
które pozytywnie zakręcone są na punkcie dziewiarstwa
 - tak trzymać.


Niemniej jednak motki znalazły nową właścicielkę:
jest nią:

Pomyślałam również, że będzie niespodzianka.

Mam nadzieję, że miła.

10% zniżki na zakupy w Galerii-Splot
dla:



https://galeria-splot.pl/

Dziewczyny czekam na kontakt
bea.kujawska@interia.pl

oraz jeżeli będziecie chciały chętnie obejrzymy Wasze dzieła.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

!!!

***

Wesołych ŚwiątorazSzczęśliwego Nowego Roku !!!

candy - zróbmy sobie szalik

Kalendarzowa zima trwa w najlepsze.
Nawet aura przypomina, że jednak w zimie musi być zimno i biało.
Dlatego nigdy nie jest za późno na zrobienie sobie szalika.


Przygotowałam dla Was malutkie candy.
Do przygarnięcia jest wcale niemalutki motek - creative big moment
Z jednego "moteczka", który waży 200 g wyczarujecie ogromny szal, a jak się postaracie
to i czapkę do tego.
Do wyboru:
1. odcienie brązu;

2. odcienie granatu;


3. odcienie ciemnego różu z granatem



Zasady:
- opublikujcie  i podlinkujcie ten post na Waszych stronach (blog/facebook/instagram);
- w komentarzu proszę napisać, który kolor przypadł Wam do gustu;


Losowanie 01 lutego.