Przejdź do głównej zawartości

postanowień nie będzie


nie bo nie!
Moja silna wola jest tak silna, że nie muszę jej wystawiać na jakieś noworoczne postanowienia,
by wiedzieć, że jest - jak Chuck Norris.
Zatem nie będę wystawiała jej na próby - wiem, że jest gdzieś tam w środku przyczajona jak tygrys i ukryta jak smok.
I niech tak zostanie.
A nuż mi ucieknie i pobiegnie w czarny las a ja zostanę bez niczego!
Zatem nie nalegam, wiem że jest i to mi wystarczy.


Dziękuję za wszystkie życzenia i z Nowym Roczkiem życzę
                                                         Pomysłowości
                                                  Wytrwałości
                                                              Uśmiechu
                                                                                             
i wszystkiego co Wam chodzi po główkach!


Czas poświąteczny był i... się skończył.
Pomiędzy wyjazdami, suto zastawionymi stołami, by stracić kalorie - machałam rączkami.
Machałam nie bez celu, na tyle udanie, że powstała pajęcza sieć a z niej chusta.





Z racji koloru nazwałam ją Krwawą Mary.







Kolor burgund z niteczkami fioletu i żółtego tak wspaniale poprzetykanymi, że





staje się głębokim odcieniem.
A przy okazji spaliłam kalorie ;) hihihi.
Ach taki żarcik mi się nasunął.
Co prawda jedyną gimnastyką przez ten lejzy czas to naprawdę było szydełkowanie i naprawdę muszę to zmienić.
Ale zaczynam od małych kroczków.
Delikatna gimnastyka dla uspokojenia sumienia, no bo przecież mam silną wolę! kurcze blade!

A śniegu u mnie co nie miara! tadammmm:







Byle do wiosny, może ona trochę zabieli chodniki?

Dziękuję za miłe odwiedziny i komentarze, papapa.


Komentarze

  1. Świetna gimnastyka !!! nie tylko spalone kalorie ale też piękna chusta powstała !!!
    Pozdrawiam w nowym roku i wszystkiego dobrego Ci życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szydełkowanie to najlepsza gimnastyka jaka może być!:)
    Życzę bardzo dużo silnej woli w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta, znam ten wzór, ale właściwie w każdym kolorze i grubosci włóczki wygląda inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta a i spalone kalorie... uhaha! Cudny kolor chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi widzę, że dowcip Ci się wyostrzył w tym Nowym Roku ;P ale to dobrze, życie codzienne jest zbyt poważne by smuty rozsiewać :)) Mówisz, że gimnastyka jest przy szydełkowaniu? Mnie to by się ćwiczenia przydały, bo świąteczne jedzonko zrobiło swoje buuuu
    Zatem ściskam Cię z wyszczerzonymi zębami od uśmiechu :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. :) super Mery się udała :)))
    Serdeczne życzenia Humoru i Spełnienia na ten nowy roczek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No sniegu zazdroszcze;-) U mnie tylko blotko. Chusta piekna- warto bylo machac rekami. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :-)
    ja postanowiłam od Nowego za nim powiem pomyśleć haha :D
    chusta zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to wymachałaś, że ho ho, a i nazwa całkiem adekwatna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta...wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna chusta :-) Przepiękny kolor i rewelacyjny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. haaa u nas dokladnie tyle samo sniegu,albo nawet mniej haaaaa,swietnie ci wychodzi szydelkowanie,ja juz tyle razy probowalam cos dla siebie wyszydelkowac i nie wychodzi mi jedynie co mi potrafie to poduszka hiiiiii
    szczesliwego Nowego Roku kochana:**

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bez postanowień! ;)) Tego się trzymajmy ;))
    Chusta cudna! U nas zaśnieżone na tyle, że można po trawie sankami pośmigać :))

    OdpowiedzUsuń
  14. chusta swietna! przydala by mi sie taka bo ja totalny zmarzluch jestem:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wszystkiego Dobrego na Święta !!!!

koronki

Zaczęły się od sukienki, ale nie mojej. Imienniczka wstąpiła do pokoju pełna werwy i radości. Widać było, że dziewczyna wypoczęła po Świętach i Sylwestrze. Plotki, ploteczki i tak zupełnie od czapy walnęłam: "nie pomyślałaś by do tej sukienki, w której wyglądasz cudownie, założyć kołnierzyk?" Chwila namysłu: "fajny pomysł, tylko nie mam" "to żaden problem" powiedziałam- i tak myślałam- naiwna ja- "jak chcesz to będziesz mieć" Problem to jednak był. Lubię wyzwania, ale nie wiedziałam, że zrobienie kołnierzyka to trochę wyższa szkoła. Zagłębiłam się w odmęty mej biblioteki, w odmęty internetu i ... znalazłam. Jeden wzór ze starej książki, a drugi z jakże lubianego Pinterest'a. Robienie to nie wyzwanie. Robótka iście koronkowa, miła i cudowna. Cienki kordonek, cieniutkie szydełko. Tworzyłam pajęczynkę. Fajna sprawa. Acha i szybka! Wyzwaniem było blokowanie. To jest trudna sztuka, którą w pełni jeszcze nie posiadłam. Al

wiosna

Na półkach Galerii-Splot wygodnie, wygrzewając się na słoneczku ułożyły się wiosenne nowości Pittura   to bogate, bezwstydnie romantyczne barwy zainspirowane malarstwem  (po włosku pittura - malarstwo). I takie nazwy otrzymały odcienie oferowane przez Harding.  Specjalnie dla nich powstały projekty, które oddają zniewalającą piękność barw. Jedna z najpiękniejszych włóczek na świecie. Ecopuno Niesamowicie miękka bawełna ukryta w merino i alpace. Niejednolite barwy w motku pozwalają wyczarować piękną grę kolorów w szalach, swetrach czy czapkach. Cool Cotton   Klasyczna bawełna wzbogacona poliestrem Elite daje gładką, ale rozciągliwą strukturę. Nadaje się na wszelkie wiosenne, letnie wyroby, w tym również dla dzieci.   Collino Linea Pura   Połączenie naturalnych barw bawełny, lnu z wiskozą oraz kolorową nicią poliestrową. Doskonale nadaje się na wyroby letnie. Solo Lino Linea Pura  trendy ekologiczne po